Tips om uw hotel nog beter te runnen

Home / Blog / Hotel / Tips om uw hotel nog beter te runnen

Een hotel dat er echt naar streeft een servicecultuur van “wereldklasse” op te bouwen, zal er alles aan doen om servicenormen te ontwikkelen die de uitzonderlijke service voor elke klant benadrukken. Een van de belangrijkste factoren die goede service van echt uitzonderlijke service onderscheiden, is consistentie. Consistentie betekent herhaalbaar. Een succesvolle algemene hotelmanager moet erop kunnen vertrouwen dat het hotelpersoneel in elke situatie weet hoe het moet reageren en op de juiste manier moet handelen. Of het nu ‘s morgens of’ s middags of ‘s avonds is, of het nu een weekend of een weekdag is, regen of zonneschijn, en ongeacht wie er die dag werkt.

In een branche waar service voorop staat, is de waarde van het leveren van een geweldige gastervaring vertrouwd terrein voor hoteliers. Minder bekend zijn de nieuwe sociale en professionele realiteiten en innovatieve technologieën die hotel inspanningen kunnen stimuleren om een ​​onvergetelijke gastervaring mogelijk te maken, in een steeds competitievere markt.

We hebben 2 manieren benadrukt om de servicekwaliteit in uw hotel te verbeteren en ervoor te zorgen dat u elke keer uitzonderlijke service aan uw hotelgasten biedt:

Behandel elke gast als een VIP

We kunnen niet allemaal beroemdheden, CEO’s of royalty’s zijn, maar behandelen elke gast als een VIP en we garanderen dat het een onvergetelijk positieve ervaring zal zijn die ze willen herhalen. Coach uw personeel om attent en responsief te zijn en voor iedereen een gevoel van urgentie te hebben, ongeacht hun “status”. In ruil daarvoor belonen uw gasten u met hun mecenaat, loyaliteit en – nog beter – verwijzingen. Een extra bonus: wanneer gasten zich geweldig en speciaal voelen, worden secundaire factoren die mogelijk opduiken veel minder belangrijk (bijvoorbeeld een kleine kamer, middelmatige locatie, enz.).

Maak training een dagelijkse prioriteit en niet alleen een eenmalige gebeurtenis

Dit kan een missie lijken die onmogelijk is in een branche waar het meeste personeel al boven en buiten redelijke uren werkt. Te hulp komen nieuwe technologieën die training van hoge kwaliteit bieden waarvoor geen langdurige tijdsbesteding vereist is. Steeds meer hotels zien de voordelen van het combineren van traditionele trainingsmethoden voor werknemers met just-in-time training oplossingen zoals Performance Support Systems (PSS). Hoe werken deze systemen?

Performance Support is een applicatie die visuele herkenning technologieën gebruikt om het PMS-scherm te “zien”, net zoals de gebruiker dat doet, en dat voortdurend de activiteiten van de agent volgt om realtime begeleiding te bieden. Het kan worden ontworpen om ballontips weer te geven die relevant zijn voor het open en actieve venster van de agent. Deze tips helpen de agent met wat hij tegen de gast moet zeggen, welke vragen hij moet stellen, problemen oplossen en kan ook waarschuwingen bevatten voor kritieke velden of verkeerd ingevoerde informatie. Geavanceerdere systemen zoals Leo Performance Support bieden ook automatisering.

 

Bekijk ook

Geen Resultaten Gevonden

De pagina die u zocht kon niet gevonden worden. Probeer uw zoekopdracht te verfijnen of gebruik de bovenstaande navigatie om deze post te vinden.